رویکرد دولت حمایت از سمن های کارآفرین است


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 1 دی 1394
بازدید : 185
نویسنده : فــردیـن احـمدی

مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

قشم- مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید حمایت از فعالیت های سمن های کارآفرین است.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل ازخبرنگار اعزامی ایرنا به قشم، رضا حجتی روز سه شنبه درحاشیه دومین گردهمایی معاونان جوانان وزارت ورزش و جوانان درجمع خبرنگاران با تاکید براینکه دامنه تاثیرات منفی ناشی از مشکلات اقتصادی در جامعه گسترده است، اظهارکرد: دولت در نظر دارد فعالیت های تشکل هایی که در حوزه کارآفرینی مشغول هستند را حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه اگردولت گذشته ماموریت ها و وظایفش را درحوزه اقتصادی به نحوه مطلوبی انجام می داد امروز شاهد این میزان از آسیب های اجتماعی نبودیم، افزود: هم اکنون سطح مشارکت اجتماعی در کشور پائین است.
وی بابیان اینکه هم اکنون به ازای هر 35 هزار جوان در کشور یک تشکل اجتماعی مردم نهاد وجود دارد که این بسیار ناچیز است، تصریح کرد: نگاه رسمی و دولتی مدیران، ناآگاهی مردم جامعه از فواید و مفهوم تشکل های مردم نهاد و موضوعات امنیتی را دلیل اصلی مشارکت اجتماعی پائین ایرانیان دانست.
حجتی گفت: آنچه اکنون به دلیل مشکلات مختلف با آن مواجهیم اعتماد اجتماعی کم در بین ایرانیان است.
مدیرکل مشارکت های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان در با بیان راهکار دولت تدبیر و امید برای برون رفت از این مشکلات اظهارکرد: رفع مشکلات اقتصادی می تواند بسیاری از کاستی ها را در جامعه جبران کند.
حجتی در مورد تعداد سازمانهای مردم نهاد که مشغول فعالیت در کشور هستند، افزود: هم اکنون 700 تشکل مردم نهاد با موضوعات رفع آسیب های اجتماعی، محیط زیست، محرومیت زدایی درحال فعالیت هستند.
دومین گردهمایی معاونان جوانان وزارت ورزش و جوانان در جزیره قشم درحال برگزاری است.





:: موضوعات مرتبط: آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: رویکرد دولت حمایت از سمن های کارآفرین است ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1259
بازدید دیروز : 1385
بازدید هفته : 4211
بازدید ماه : 4155
بازدید کل : 129288
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com